بررسی مشکلات ۷۴۷ نفر از شهروندان قرچکی در ملاقات مردمی/۹۰ درصد درخواست‌ شهروندان به نتیجه رسیده است

به گزارش خورشیدتابناک - مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری قرچک گفت: در شش‌ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ طی ۱۹ جلسه رسمی ملاقات مردمی در روزهای سه‌شنبه هر هفته مشکلات ۷۴۷ نفر از شهروندان در جهت تکریم ارباب‌رجوع بررسی و رفع شد.
عبدالرضا خاکباز اظهار کرد: به‌منظور تکریم ارباب‌رجوع و مراجعه چهره به چهره شهروندان با شهردار قرچک تعداد ۱۹ جلسه در روزهای سه‌شنبه هر هفته برگزار و تعداد ۷۴۷ نفر حضور یافتند و دستورات لازم از سوی شهردار صادر و حدود ۹۰ درصد این درخواست‌ها به نتیجه رسیده است.
وی در خصوص دیگر اقدامات این واحد گفت: تعداد ۳۹۲ شکایت مردمی در دبیرخانه ثبت و هماهنگی لازم با واحدهای مرتبط انجام‌شده و تا حصول نتیجه پیگیری شده است. 
مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری قرچک در پایان بیان داشت: تعداد ۲۹۳ بازدید روزانه از سطح شهر جهت جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز، تعداد ۲۳ مورد مکاتبات انجام‌شده با اداره کل بازرسی استان تهران و بازرسی کل کشور، تعداد ۵۵ مورد جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز داخل محدوده و حریم شهر، یک مورد برگزاری جلسات میز خدمت، ۲۳ مورد درخواست‌های ارجاع شده به واحد بازرسی و سامانه سامد، ۳۳ مورد رسیدگی به شکایت شهروندان در حوزه‌های مختلف و ۸۹ مورد نظارت در جلسات کمیسیون‌های شهرداری بوده است.

کلیک کنید

جای تبلیغات شما

کلیک کنید

جای تبلیغات شما

کلیک کنید

جای تبلیغات شما

کلیک کنید

جای تبلیغات شما

جای تبلیغات شما

کلیک کنید

جای تبلیغات شما

کلیک کنید

جای تبلیغات شما

کلیک کنید