آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقه ادبی " پیام خرداد " در پیشوا

به گزارش خورشیدتابناک - به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد مردمی بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد، آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقه فرهنگی ادبی "پیام خرداد" ، با حضور امام جمعه، فرماندار،شهردار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، رؤسای ادارات و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه روز چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۵ در سالن شهرداری پیشوا برگزار شد.

از برگزیدگان مسابقه فرهنگی ادبی "پیام خرداد" به شرح زیز تجلیل شد.

در رشته داستان نویسی و داستان کوتاه، محمود رضا پیرهادی به عنوان نفر اول، شعله جهانگیری و ستایش حق دوست رتبه دوم مشترک و مرتضی میر فاضلی نفر سوم و عاطفه پیشه ور نفر چهارم و در بخش خوانش داستان، زینب انصاری نفر اول، مریم سلطانی نفر دوم و در بخش شعر سیده زهرا حسینی نفر اول،ستایش حق دوست‌ نفر دوم، مهدی سجادی نفر سوم بخش شعر، انتخاب شدند.

همچنين مینا لطف آبادی نفر اول و آزاده ستوده نفر دوم در بخش پادکست و در بخش خوانش شعر مریم باقری نفر اول ، زینب رخشانی نفر دوم و آتنا حیدری رتبه سوم را کسب کردند.

گفتنی است محمد رضا رهسپار و حمید عزیزآبادی فراهانی داوران این رويداد فرهنگی ادبی بودند.

همچنین در این مراسم از رضا کاشانی اسدی، رحیم مخدومی، رضا رهسپار به عنوان نویسندگان حوزه ادبیات 15 خرداد و حمید عجمی در حوزه تولید فیلم و نمایش 15 خرداد تقدیر ویژه ای به عمل آمد.

کلیک کنید

جای تبلیغات شما

کلیک کنید

جای تبلیغات شما

کلیک کنید

جای تبلیغات شما

کلیک کنید

جای تبلیغات شما

جای تبلیغات شما

کلیک کنید

جای تبلیغات شما

کلیک کنید

جای تبلیغات شما

کلیک کنید