به گزارش خورشیدتابناک - به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد مردمی بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد، آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقه فرهنگی ادبی "پیام خرداد" ، با حضور امام جمعه، فرماندار،شهردار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، رؤسای ادارات و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه روز چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۵ در سالن شهرداری پیشوا برگزار شد.
از برگزیدگان مسابقه فرهنگی ادبی "پیام خرداد" به شرح زیز تجلیل شد.
در رشته داستان نویسی و داستان کوتاه، محمود رضا پیرهادی به عنوان نفر اول، شعله جهانگیری و ستایش حق دوست رتبه دوم مشترک و مرتضی میر فاضلی نفر سوم و عاطفه پیشه ور نفر چهارم و در بخش خوانش داستان، زینب انصاری نفر اول، مریم سلطانی نفر دوم و در بخش شعر سیده زهرا حسینی نفر اول،ستایش حق دوست نفر دوم، مهدی سجادی نفر سوم بخش شعر، انتخاب شدند.
همچنين مینا لطف آبادی نفر اول و آزاده ستوده نفر دوم در بخش پادکست و در بخش خوانش شعر مریم باقری نفر اول ، زینب رخشانی نفر دوم و آتنا حیدری رتبه سوم را کسب کردند.
گفتنی است محمد رضا رهسپار و حمید عزیزآبادی فراهانی داوران این رويداد فرهنگی ادبی بودند.
همچنین در این مراسم از رضا کاشانی اسدی، رحیم مخدومی، رضا رهسپار به عنوان نویسندگان حوزه ادبیات 15 خرداد و حمید عجمی در حوزه تولید فیلم و نمایش 15 خرداد تقدیر ویژه ای به عمل آمد.
























